Dirty Dancing!

Hejhej! Igår natt, tror jag, dog Dirty Dancing stjärnan Patrick Swayze efter 20? månaders cancer kämpande. Gud, jag visste att ha nhade cancer men inte att har var så nära döden. JAg fattade ju att han inte skulle bli frisk. Gud, jag undrar hur många ggr jag och min kompis Rebecca inte har sett den? Hon tjatade alltid om att vi skulle se den. Och den har en så bra handling, och dom passar så bra ihop. Men inte bättre än Derek och Meredith.
Aja, idag har jag pluggat, har ju matte- prov imorron. Men fattar typ ingenting. Men jag kommer bli as- glad om jag får G. Men jag satsar ju på VG. Jag måste ju ha MVG i både matte och No, eftersom att jag ska bli kirurg. Och då är ju det ganska viktigt.
Men imorron ska jag nog gå upp tidigt, igen, och plugga. Men första ska jag ju kolla på Grey's sen ska jag plugga innan jag går till skolan. Jag har prov min 5:te lektion så jag hjinner nog plugga innan.


Men nu ska jag hoppa in i ducshen. Puss och kram skumbanan<3

Kommentarer
Postat av: Maja

mm, läste också om det. Hemskt. Älskar dirty dancing. Kmr ihåg när ni såg på en med mig - jag hade inte sett den innan. Det enda jag fick se var början och slutet XD Sedan var jag tvungen att se den hemma. Hihi. Den är superbra!



Jag tänkte kolla på greys. Men mina plenr förstördes... Inga namn nämnda ;)

2009-09-16 @ 20:45:38
URL: http://majaskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0