Godmorgon!

Säger folk bara godmorgon för att vara artiga. Iaf säger jag godmorgon för att detta var en godmorgen. En av dom bästa. Superbra! Mega asa bra! En av  dom bästa altså, min kropp börjar vänja sig med mina morgonrutiner. I morse vaknade jag 5 och halv sov till halv 6 då jag skulle gå upp. Så jag gick upp och gjorde frukost. Sen gick jag ner och kollade på Grey's Anatomy.
Merediths halvsyster jobber på sjukhuset, hon ät AT- läkare. Och Mark håller på med henne, och Derek bah:
Lilla Sloan ska inte in i Lilla Grey. Åh gud vad jag garvade.
MArk bah: Det är stora Sloan.
Ännu kuligare:P
Fast detv ar ganska sorgligt. För Denny Izzies festman är ju död, och hon ser honom. Och så kommer en kille till sjukhuset som tror på andar. Och han säger att man brukar bränna kläder, böcker, lakan när någon har dött. För annars kommer hans ande.
Så Izzie går hem och bränner en tröja asom hon stickade till honom. Så sorgligt.
Och Izzie tror inte på att hon kan röra honom, och det kan hon ju. Så kyss dom. Sååååååååå gullgit. Och Izzie tror att hon är sjuk, vilket hon är men jag vill inte att hon ska vara de.
Här kommer en bild från dagens avsnitt:

Om ni vill se detta avsnitt, slå på Tv:n kl 11.00 på förmiddagen:O)

Kommentarer
Postat av: Anki

Varför gå upp 5.30 när man kan sova till 6.30?

2009-09-16 @ 12:55:16
URL: http://okiedokiespokie.blogg.se/
Postat av: rebecca

sv:haha, men jag tkr det är skönt. säg till alla på ditt jobb att dom ska kolla in min blogg:P

2009-09-16 @ 15:36:42
URL: http://okiedokiespokie.blogg,se
Postat av: yelly

haha xD

2009-09-16 @ 16:53:08
URL: http://yellyyy.blogg.se/
Postat av: Maja

OMg, jag garvar fortfarande när jag tänker på det. Såg det ju inte, så jag försöker föreställa mig Marks och Dereks miner. det gör det ännu roligare XD



Håller med din mamma XD Fast jg förstår dig trots allt lite...

2009-09-16 @ 19:06:28
URL: http://majaskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0