Inne- Ute listan- I decide



Converse- Jag älskar Converse. Men tyvärr äger jag inga. Idag kanske jag ska åka och köpa ett par, men jag tror inte de. I fredags var jag och kollade men då fanns det inte i min storlek i dom höga, som var dom jag villa ha. Jag vill ha lila eller vita. Vad tkr ni?

Musik- Just nu är musik min drog. Favolåten just nu är Chasing Cars. Den är så bra, den har så bra text och jag börjar nästan gråta när jag hör den. Och dom spelar typ samma acord hela tiden på gitarren, och ändå är den så bra. Ni måsta lyssna på den. That's my drug!



Matte- Iblan fattar jag ingenting. Jag fattar verkligen ingenting. HAde matteprov i torsdags, och jag tror det gick ganska bra. Men när jag tror att det går bra, går det piss. Och när läraren säger om det är nått man undrar över kan hon ta det för hea klassen. Det blir pinsamt tkr jag. N¨gon som tkr som jag?

Hår- Mitt hår står åt alla håll och kanter när jag vaknar, det blir lockigt när ajg har duschat. Jag känner en som har spiktrakt hår. Inte ens när hon har duschat får hon djävulslockar eller liknande. Och jag är så avundsjuk så jag kan inte förklara.
Det är så orätvisst. Hon har spikrakt hår 24/7. Orätvisst eller vad?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0