Kate Walsh!

Nu ska det handla om Greys igen! Eller snarare en skådespelare från Greys.
Hon som spelar skurken, vilket jag såg henne som från början, Dr. Addison Montgomery- Shepherd. I slutet av säsong 1 kommer Addison och säger:
You must be the woman who sleept with my husban!

Och då kommer hon och stjäl tillbaka Derek, men Derek måste välja vem han vill vara me. han väljer Addison och får ett helvete. Men sen när Derek blir ihop med Meredith är han jätte taskig mot Addison. Jag hatade Addison från börjn mne nu älskar jag henne. Hon är så fantastisk, och alla är så taskiga mot henne. Dom tkr hon är den dumma i triangeldramat.
I säsong 3 åker hon till Los Angeles, tillbaka till sin bästa kompis. Där hon hälsar på och sen får hon ett jobb där. Och j´hon tackar ja. Hon gör en egan serie, en spin off till Greys som jag bara måste ha i födelsedagspresent. Eller innan, för jag kollade på trailern och den var as bra!
Och det är en sen som jag tkr jätte synd om henne. Hon sitter i städskrubben och gråter för nått som jag inte kommer ihåg. Och sen öppnar Meredith dörren och ser henne. Då säger hon nått och sen stänger hon dörren.
Och det är lite kul, för Addison är typ barnmorka och gynekolog eller nått. Och sen kommer hon till jobbet i klackskor, Prada- väskor, kjolar mm. Det är så kul, men även om Addison är skurken så kan jag inte slute älska henne.



Kate Walsh                                                            Addison Montgomery

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0