Sorry!

Sorry för as dålig uppdadering, men jag har vart lite upptagen. Imorse gick jag upp halv 6 för att kolla på Greys, det var as sorgligt. Denny kom tillbaka, eller Izzie såg honom. Och Izzie stal ett hjärta åt Denny eftersom att an behövde ett nytt och det hjärta hon stal skulle en annan kille få. Och den killen som skulle få det hjärtad kom till Seattle Grace ! Jag börjad nästan gråta, det var så sorgligt.

Men nu ska ajg göra mig klar, lovar att blogga när jag kommer hem. Och juste, den här veckan kommer nog sakerna vi beställde:O)

Puss och kram skumbanan<3

Kommentarer
Postat av: Maja

Åhh, älskar den bilden!!!

2009-09-15 @ 19:51:10
URL: http://majaskrypin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0