Tjenare!

Som alla vet är det inte så långt kvar till min födelsedag!:O)
Jag fyller som sagt år den 22 oktober, inte långt kvar asså:/ hehe...............
Men iaf, jag har redan djirt en önskelista, men mamma säger att jag inte kommer få nått annat än ett nytt rum av dom iaf. Men jag tror jaag kommer de ändå, för så säger dom alltid.
Men vill ni se min önskelista!
Om ni inte vill fortsätt inte läsa!:
1. Grey's Anatomy säsong 4, boka säsong 5! Eftersom att det släpps 11 november.
2. Private Practice säsong 1
3. Rosa bäddsoffa IKEA
4. Svart MALM- byrå
5. Lila lampa IKEA
6. Presentkort: HM
7. Presentkort: Gina Tricot
8. Presentkort: Lindex
9. Shoppingdag med mormor och morfar:=)
10. Affish på Grey's Anatomy
11. Rosa PsP=O)


Nu ska jag hoppa in i ducshen, så hörs senare.
Puss och kram skumbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0