Världens sämsta bloggerska!

Jag är! Någon som håller med, igår hann jag inte och jag orkar inte rabbla upp alla ursäkter.
Idag var jag och Bata i skogen och plockade blåbär:9 Sen gick vi hem till mig och bakade med dem.
Vi gjorde paj och muffins, har tyvärr inge bilder eftersom att jag inte fick låna Mathildas kamera. Fattar lxm inte varför. Juste jag ska få  en ny header av Heddan:O) Min lilla älskling, typ den skönaste.
Juste jag ska ju göra en inne och ute lista. Så här kommer den:

Spotify- världens bästa musik program. Skulle inte kunna leva utan det. Och även om man inte har premium, jag har hittat alla låtar jag älskar och gjort en spellista som jga knarkar sönder dag ut och dag in:p
Älskar Spotify säger jag bara.

Få en bra start på dagen- På måndagar börjar jag halv 9, det är en bra start på en ny vecka. Och jag försöker gå upp halv 6 vissa mornar då jag kollar på ett inspelat avsnitt Greys som jag inte hann kolla på på kväkken. Det kallar jag en bra start på dagen.


Fylla är sent på året- Jag fyller år den 22 oktober. inte så jätte sent men ganska. Alla fyller år på sommaren, fast det är ju en nakdel för då är ju inte så många hemma men att fylla år sent suger. Då har alla fyllt år och man längtar så och inser att det är typ flera månader kvar. Det är en stor diss!

Naglar- Mina naglar suger. Mathilda har jätte fin form på sina, medans jag inte har någon form alls. Dom är avskavda och fula. Inte målade, dom går inte att fixa till! Det suger!

Det var allt från min denna gång.
Puss och kramskumbanan<3

Kommentarer
Postat av: Bata

Dina naglar är ju jättefina! :O < 33333333333333

Shit vad kul vi hade igår xd

2009-09-13 @ 08:04:43
Postat av: Stoffe

inte kul att fylla sent nej. Fyller själv den 21/12

2009-09-13 @ 09:49:45
URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/
Postat av: syrran

du ger fan i min klänning!!! becca!!

2009-09-20 @ 16:39:05
URL: http://sikeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0